Friday, April 2, 2010

hidup aku di ambs..

bulan 12 2009 aku dpt twran tok ke uitm bukit besi..jz pra je lahh kannn..aku ingt tmpt dye GRAND lah kowt..tgk2 hutan simpan mne ntah dye anta aku..trus mood aku down giler2...then a few days after aku msokk..dlm 2 hari cm2..aku boley trime la tmpt 2..n aku dpt membe barue..first yg aku knl..syamli..sbb dye RM aku..ahah!!then the day after aku knal syamil..aku msok kelas aku..aku ddk gan kecik n cak..sbb 2 org 2 je aku knl...haha...tyme 2 kelas BELL,miss asmah johari,sempoi giler dye mmg syokk la ehh...aku tgk sume orang cam kerek giler dowhhhh.aku pown wat2 la sombonkkk...pas2 next class,class math..miss aishah..pown sempoi gakk..then trus aku tego dak2 kelas aku..start dari si2 aku knal kerol..fariz..adham..tp aku lebey rapat dgn dak kerol la..sbb care dye mcm matured skit la..teringat kat membe aku sorang ney..dowk kat cemara..name n***** ****.dye mmg matured giler...biler tyme dye alim..alim habis..tp tyme dtg blue dye..korang pown tk akan sangke la...aku dowk kat ambs jz for 4 months jer..then INSYAALLAH aku smbung dip in banking kat larkin or jengke..

No comments:

Post a Comment