Tuesday, December 21, 2010

nana..amek ni.ahaha!!

wah..tk percaya aku..sehari suntuk aku meset kau jeh weh..ahahaha!!!mcm2 gak kau cerita kat aku an..ade sedih ade bahagiyer..hmm.bagos2..tp yg sedih tuh kau jadikan semangat weh..jgn tension2..nnt kau da dpt lesen bole ar dtg tmpt aku.kite hangout together gether..ahaha...then kau tuntut la mama kereta yg dia nk beli tuh..tp mahal la.nt aku post gmbr kete tuh..ahaha!!hmm.pasal LIMAH..beli baru suda weh.kite g beli..tp kat zoo ade jual tk??susa ar nk carik..ahaha!!kau penah ckp gan aku kau nk bela kucing an??mahal doh if nk beli..huu...so beli kau jadik amek lesen kau nye???maybe sem 3 i'm transfer 2 segamat..tk pon dungun..dats y aku ajak kau tuh..tp kau mcm tknk je..its up to u la dear..tk kesah pon..kalau aku g segamat pon syok jugak an??nthla..haha..k la..nt aku coleteh bnyk sgt kau membebel kat aku lak..ahaha...



MUKA di yang menunjukkan waktu
GEMBIRA dan SEDIH..HAHAHAH



NI ha...FERRARI yg mama nk belikan tok kau..
kualiti TERJAMIN lagi..ahaha!!

No comments:

Post a Comment