Monday, January 3, 2011

2011??nas..eka..teyaa(nur athira farhanah bte zainal abidin)hahah

happy new year!!ahahah..sempat lg kan aku ckp bnde ni kat korang???da lame la kot aku tk ngupdate blog ni..ahahaha!!tahun baru azam baru..ape azam aku??aahahahah!!nthla weh..tp yg aku tawu nk kasik naik itu pointer la..last sem 3.31....this sem..hanya Allah yang tahu..now im at larkin!!before dtg sini..hasrat aku da tercapai da..da lepak habis2an gan depa sume(nas,syamin..lain2)...then ade tuh nas ajak eka n tira main bdminton..mule2 hari rabu..mmg aku tade mood nak main tyme tuh..ahaha!!then mas ajak hari khamis lak..tk kn nk tolak kan.??btw..tira tade tyme tuh..da lame kot aku tk jumpe mmber aku yg sorang tuh..rindu giler kat kau TEYAA!!tapi ape bole wat..then before aku berangkat ke JB aku ade meset TEYAA..dia ckp gan aku if ade kesempatan dia akan jumpe kiteorg..TEYAA!!aku paham ar..kau busy an kat rumah..tapela..nnt if kite jumpe.kite hangout habis2an yer??ngan nas sume..hee...pasal main bdmintn tuh..EKA!!ahahah...bolela..more on training k..practise make perfect..try harder k..senang je main ni..jus pukul2..tp pukul tuh bak kate org kene ade stail..ahahah!!btw..atiq hebat gak an..tercicit guey kejar..ahah!MIHAT smpai tergelak kan aku...sial doh..ahaha!!aku gan adek gak la gandingan terhebat..ahah!nice job adek..mihat???kau mmg rajen..tp..kau gabra sgt doh..smpai pukul pon nth kemana..juz chill je..k la..mandi2..kelas...c u all tyme chinese new year k..

p/s:eka..ayie da plan awal2..senang kan??ahaha!!

No comments:

Post a Comment