Thursday, May 27, 2010

akhirnya!!knyang2..

aktiviti ni hari kami(aku,khairi,fariz,eka,tira,ecah,nas,cumi,hazid,yana,zarith,hazid,syafiq)lepak kat mcd bsd.haha..aku n nas seperti biase org paling cepat smpai..haha!!thx to eka n tira cz saye dgr kamu berdua menapak dtg ke mcd..semata2 an..hee..aku gan nas masok2 je sume usha laen mcm..tira,ecah,eka tgh membeli belah utk mngenyang kan perot mereka.hee.then kami mulekan perbincangan bout netball..perbincangan HABIS!!haha!!seperti biase orang yg paling bersemangat nk main tira n nas..hee..well!!star la katekan!!haha!!n afta dat nas kne blah da..amek adek dye dari tuisyen..hee..dye dtg lambat..nk blah awal an.panas je..ahah!!then tinngal kami..tanpa nas di mcd..perbincangan tetap diteruskan..haha!!borak punyer borak..aku tk tawu la ape mslh kiteorg..sume biler ckp TERSASUL..bile dgr TERSILAP..hee..tetibe athira yg baik hati suci murni bantai name dania..nth sesape nth dania..hahah!!tk wujud weh..haha..dye kate awek aku dania??huh??nas!!kau bgtawu sikit kebenaran kat athira..hahah!!then pkul 5.35,FARIZ dapat call dr nas..kereta nas rosak..haduh..da la hujan kan??kesian..tu lah..malang tk berbau..bersabar je k ma fren.hee..then pul 6.00 kami pun berangkat balik ke rumah masing2..sebelom dihalau.haha..aku naek bas kot balik..tp tape..aku pwas hati la cz dpt spent tyme dgn kawan2 aku..hee..n aku rs nas tawu lg satu sbb nyer..hahaha..PWES ATI DOHH!!!THX nas cz bawak aku!!!hee..sebentar td aku g beli barang dapo wif my fmly..hee..betape rajennyer diriku ini..haha..aku mmg suke jln2 ni..hee..bole cuci mate..tgk hp,kasot ok.haha..jgn pk laenn..korang otak kuning..aku otak biru,,hee..then afta membeli belah..tetbe mak aku offer nk mkn..aku cpt2 msok pizza hut..trus ddk..dyeorg sume 4low je aku..especially ank buah aku..haha..kami mmg minat pizza..so mkn pwas2 tp tade lah smpai tk ingt dunia..mcm org 2.sape org 2??lu pk la sndiri..!!so smpai sini je kot tok arini..nnt sy update lg ye..hhahaha!!






p/s:nas..jgn tension2 doh..kau risau aku pon risau..bnd nk jd an..trime je lah gan redha..

everbody!!!i love you DANIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!hahaha..thx tira..pow!!!

No comments:

Post a Comment