Tuesday, May 25, 2010

VIVA SELANGOR!!

arini PAHANG bertemu SELANGOR di stadium darul makmur,PAHANG.
SELANGOR hari ini bertemu dgn pasukan bimbingan DOLLAH SALLEH di mane suatu mase dahulu beliau pernah menjadi COACH utk pasukan selangor.dan SELANGOR berjaya memungut ketiga2 piala musim berapa nth.aku da luper..ahah!!
sepak mula dimulakan oleh SELANGOR dan pd minit ke 24 mereka berjaya memperolehi goal dari kapten mereka AMRI YAHYAH yg menjadi tonggak SELANGOR..tetapi PAHANG bangkit dan berjaya membolosi gawang pintu gol SELANGOR yg dikawal oleh HAMSANI AHMAD..sape yg score 2 aku tk tawu..sbb tk knl.haha!!tp LAWA kot gol dye..fuyohh!!HOYEWAH!!separuh kedua SELANGOR menambah lg tekanan DOLLAH SALLEH dan ank2 buahnyer apabila AMRI YAHYAH sekali lagi bijak mencipta jaringan..jaringan nya itu lebih kurang 40meter dari luar kotak penalti..jauh kan??tawu tape.haha!!2minit selepas itu P.GUNALAN jugak mencipta nama sbgai pnjaring gol selepas menanduk masok bola dr sepakan sudut@corner dr syafiq rahim..hee..2minit sebelom wisel penamat..PAHANG mnjaringkan gol..hee..then habis dah la..


untuk syazana!!negeri sembilan tk sehebat selangor la wehh!!!hahah!!trimelah hakikat yer..hahaha!!!glory2 selangor..!!the red giants!!heee

1 comment:

  1. Cehh! Kaw na ngutok2 negeri aku ya?
    Tape tapee! Ta hbatt ner puwn Selangor kaw tuh.
    Aku anggap tuh rezeki pasukan Selangor dan bkn pasukan aku. Bwekkk!

    ReplyDelete