Monday, May 24, 2010

hahah!!sungguh menggembirakan!!

nk tawu tk??hari ini 24-05-2010 hari yg mggembirakan bg aku..hahah..aku lepak hari ni kat mcd bsd!!gan membe2 aku la.asalnye kiteorg BEREMPAT g NPNG n sorang membe aku ni biler jmpe kekasih lame dye..wah!!berseri2 mukenyer..muke tk penah masam..berseri2 aku tgk..hahah!!trima kasih la kat dye sbb blanje aku sundae strawberry!!sdp oh!!tyme kteorg lepak 2..sume bnd kiteorg bercerita.kisah2 lame..agak menyeronokkan..agak lame la kiteorg lepak..hmpir 2 jam..huhu..aku lak usha2 bdk skolah bestari..lawa siot!!huu..tp sumenye bdk2 sosial la KOWT!!too bad kan??bialah..haha!!


P/S:sori ar klu tk menarek crite aku ni sbb aku bukan mahir bab tulis menulis..hahah..kpd yg terlibat dlam kegiatan melepak ptg td..laen kali lepak la lg..syok oh!!hahah!!

No comments:

Post a Comment