Tuesday, May 25, 2010

semangat nye dye!!haha

hari ni nas maen bola dgn penuh bersemangat dan gelak ketawa..haha..aku pon tatawu ape yg mnyebabkan de begitu..hahah..aku rs maybe pasal seseorang yg mndorong dye begitu..huhu...tp before aku melangkah msok ke pdg..membe aku sorang ni text aku la an..dye ckp"ayie adek ajak dtg pdg..maen bola..kau ajak lah yg laen.."..aku pon rply.."kau ajak lah"..then dye rply blik.."kau dtg tk?""..aku rply.."ajak la"..then dye rply lg skali.."kau dtg tk?""..then aku pon rply blik.."ajak la".trus dye tk rply..hahah.nmpk sgt dye tk phm aku ckp pe..haha!!mksd aku ajak la aku..haduhh..2 pon tk paham2.haha..aku senanya nk loyer burok dye..sbb 2 prangai aku biler text gan membe2 aku..harap korang paham la..mcm nas..aku tk leyh nk loyer burok gan dye..sb mst aku yg klh..ahah!!senanyer ak respect ORANG yg lebey TUA dr aku..ahah!!nas..sedar la yer.haha..tp pape pon..trus kan semangat kau yg membara 2..ahah!aku pon suke tgk sahabat-sahabat handai aku bahgiyer..hee..n then lg satu..betik lak bawak membe dye..tu tape la..lg ramai maen,lagi meriah an..da tu..pkai bju same lak gan aku..haha.naseb baek aku nyer LOCAL..yelah.tk mampu nk beli yg ori mcm nas an..huu..team aku as usually kala je memanjang..sbb kiteorg maen terlampau hebat.bergelak ketawe..haha!!team ADEK pling gmpk ar..sbb berganding dgn ADEK dye..iaitu ZARUL!!hahah!!gandingan mantap..boley masok team MALAYSIA ar nnt..hahah!!!




berbaju man utd berseluar panjang berkasot nike..itu lah mihat..
orang nyer hepi 2-3 hari ni..huhu..keep going my frenn.hahah!!


sorang putih sorang hitam gelap sedikit..sorang tinggi sorang lagi tk ckup tinggi..itu lah pasangan adek beradik zarul n khairi..hahahah..semoga hubungan korang ke akhir hayat..hahah!!

No comments:

Post a Comment