Wednesday, June 16, 2010

al-safa!!

hari ni ramai gak la yg lepak kat al-safa gan aku..nas,syamin,alang,bob,padli,tshBALABALA,haha!!aku dtg al-safa dgn niat nk tgk spain kecundang..yeah..like a dream come true my friendd!!spain kalah..of coz yg tak ceria syamin..sbb dye suppoter spain kot.ahah!!aku mcm terlebih lak..mnjerit tknk kalah je..smpai syamin tension.ahah!!rilex bro..psycho je.huu..aku gan padli dr start game smpai habis asyik ketawa tk berhenti2..alang pon tny..knpe kau gelak je..hahah!!kiterorg wat dunno..then start second half alang dok sebelah padli..n finally dia tawu y aku gan padli gelak je..sbb table blakang kiteorg cakap nk GABAN je..haha!!tu tapelah..keluar plak loghat kelantan dia..wa!!mmg tk ar..hahah!!alang pon cakap.now aku tawu sbb ape korang gelak..hahahah!!nxt tyme aku sokong spain pulak yer..tp paraguay n brazil tetap dihati..hahah!!!


p/s:min..sory ar td aku terlebih..aahah!!aku rase td dunia ni aku yg punyer..dr awal smpai hbs..aku kutok spain je tk henti2..haha..sape tk tension an..huhu..nnt aku sokong spain gak yer.hahah!!!

No comments:

Post a Comment