Monday, June 7, 2010

bestKELAKAR :)

semalam aku telah tempuhi satu pengalam yg tk mungkin aku lupakan..hee.dlm pukul 10mlm syaminSAM ajak aku g cc..aku pon join ar sbb boring dok umah..tp tk lah boring mane..haha.then kiteorg wat match bola.hee..first game aku lawan dia.aku kalah..hahah..then second game aku ingt aku tewas gak.nasib baek mng..hahaha..so agregat 1-1 la..sam..biler nk rematch..hahah.then dlm pukul 12.15 kiteorg berangkat pulang..time nak naik moto..syamin check taya moto dia..peh!!bocor la siot..!!kiteorg pon ape lg..tolak suda..nsib baek stesen shell dkt je..then aku suwh syamin try pam..bole pulak.tp hati tk sdp pnyer psal telepon org tiub..yg tukang repair moto org tu la..name dye BOB!!kiteorg gelar dia BOB THE TIUBMAN!!hahaha..kate 20minit..tp janji melayu punyer pasal..dlm 40minit la dia smpai..haha..then kiteorg mcm budak PANDAI..tunggu je dye..hee..dlm kami dalam keasyikan menghayati angin malam di SHELL..tibe2 datang 4 org tnpa dikenali..3 orang naik yamaha LC,sorang honda EX5..aku gan sam ingt bob 2 datang bawak kawan dia..syamin siap tnye lg..hah..abg nk tukar tiub ek??tayar belakang ye..hahah...then brader 2 uhsa pelik..rupe2nyer polis da..mule2 aku tk caye gak..al maklum la..zaman sekarang polis tipu punyer..haha..then dyeorg tunjuk identiti card dyeorg..aku pon ok la..hee..dyeorg mintak ic kiteorg n kiteorg bg jelah..nnt tk bg lak.mcm2 hal lak jd..aku rase SHELL punyer org jugak yg kol..sbb mungkin dyeorg tgk aku gan syamin asyek lepak situ je.haha..mcm pnjenayah ke aku gan syamin??hahah!!mungkin kot..huhu...then dlm 5 minit..bob the tiubman pon smpai..polis 2 pon da tulis semua..dyeorg pon blah..huu..then dlm 30minit da siap pasang sume.dye tunjuk bnde tajam..dats y bocor tu..weyh!!kecik je kot bnde tajam 2..tp bole boco..haha..cuber korang teke brape bob the tiubman charge kiteorg..rm30 kot..haha..mahalmahal.then kiteorg semangat nk baya..tgk2 duit pulak cukop HABIS!!kiteorg ade rm25 je.hah..nsib baik bob the tiubman ok orgnyer..dia pon amek dgn sukerela..hahah..sory ar bob!!kiteorg baru balik cc ar tyme 2..hahaha...then aku smpai umah pukul 1.15..nasib baik semua org da tdo..lege ar aku msok umh.klau tk..siap ar..ayh aku bertazkirah sekejap..hahah...




p/s:hahah!!hari yg mngembirakan..sejak kebelakangan ni.aku hepi je..alhamdullilah..hee


:)
ayie

No comments:

Post a Comment