Saturday, June 19, 2010

peh!!

hari ni aku tatawu kenapa rs tk BERMAYA??haha..semalam pas solat jumaat,ajak betik,STAIL baru(syamin) n alang g kwsp jap..diaorg pon ok je..then teman betik g bank islam..ntah wat pe ntah..hee..then tyme nk balik..kiteorg suwh betik belanja makan..kat wahid..jadik la..pastu bak kate org..rezeki datang bergolek.betik belanja dominos weh..hee..thx betik..nnt aku upload gmbr yer.hee..orang yg paling hepi alang la.punyer bersemangat dia..haha..tyme kami kat dominos..ade la 3 org gadis melayu.agak cunn.tp mcm poyo je..24/7 asyek speakng pn.then alang dgn selamber cakap.."speaking ape cer der"..ahah!!trus diaorg cakap bahasa ibunda..pandai lak cakap melayu an..hahah..then malam kiteorg main futsal kat npng kg.desa aman..penat weh..haha..da lme tk main..thx to nas,sb,alang,padli,bob,ayoi,matek,aku,saidi,ayoi,adek,fadil n fitri sbb beri kerjasama main futsal.hee..tyme balik mule dah wat hal..start dari ayoi..mulenyer nk HON anjing..pastu melarat kat nas,sb,betik,n alang..haha..smpat wat lagu lagi..hahah.syok weh!!yg tk tahan kat kolam pancing..ikan lari lah kot..sume usha lain macam je..huhu..then saidi tanpa disangka2 dia pergi sepak kon..hahahah!!mmg pelik dak ni..hee..dalam bnyk2 bunyi hon..sb puyer hon bunyi paling ayu..hahahahah!!mcm tadebnyi lar..hee..fadil terdiam tk kater ape2..sbb nnt org kutuk dia BABU!!ahah..mmg seronok doh!da smpai rumah aku pon ape lg..mulekan aktiviti harian..on9 la..hee.!smai kul 2.55..pastu off tgk game ENGLAND..!!serious memBOSANKAN!!terus aku terlelap..janji gan nas,,nk bgtawu full result..tp aku da tertdo..haha..bgn balik kul6..afta semayang suboh tdo bgn balik b4 zoho..amek kau.penat punyeer pasal..2 pon dapat msg dr eka..ahah..!!bgn trus g mandi then solat terus..ingt nk tdo balik.tp tk nk la..ade faktor3 yg menghalang.ahah!!k la..smpai disini saja coretan hidup saya..ahah!!gam gam!!assalmualaikom!!



p/s:hee

No comments:

Post a Comment