Friday, June 4, 2010

:)

hari ni aku berborak dengan ayahnda tercinta aku..sedang kami berborak2..ayahnda aku masok pasal ustat ismail kamus yg mnjadi idola aku..hee..ayahnda aku cakap..dia pernah berborak2 gan ismail kamus time kat penamaan calon kat selayang..kalau tk silap aku ar..then ismail kamus cakap kat ayah aku..dia pergi perlis tok meminang seseorang bg pihak saudara dia..then ayah sebelah perempuan tu cakap..anak dia dr lepasan universiti..then dalam firasat rombongan lelaki..mesti hantaran dia mahal..rupanya2 tidak..ayah perempuan 2 nk jumpa bakal suami anak dia...mesti korang tertanya2..kenapa dia nk jmpe kan??


then dia da dpt jumpa lelaki..ayah perempuan tu ckp..aku tknk hantaran bnyk2..bwat ala kadar suda..then pakcik 2 cakap lg..tp aku nk kau pastikan yg anak perempuan aku selamat dari API NERAKA!!boleh kau pastikan..
then lelaki tu cakap..insyaallah..then pakcik tu pon cakap..ok..aku setuju dgn perkahwinan ni.hee..






aku cakap pasal ni sebab..zaman sekarang ni susah nk dpt org yg mcm ni..walaupun kaya ada beratus2 juta,senang cakap 7 keturunan pon tkkn habis dwit tu..duit tu tidak akan pastikan kita hidup selamat dunia dan akhirat..jikalau boleh..alhamdullilah.


p/s:bersyukur lah dgn apa yg kita ada sekarang ni..

:)
ayie

No comments:

Post a Comment