Sunday, June 6, 2010

penatBOSAN!!

hmm..hari ni mule balik dah aku ikot PAKYA catering..hee..kat damansara damai..mcm biase pegi umah dia kul 8steng..tp b4 dat..g umh bos aku(mihat) dlu..then kami menapak bersama2..ahah!!mihat ari ni pelik lain mcm doh..excited tetbe..hahah.then sampai je umah PAKYA trus wat keje.terlebih rajin kan.then mihat arini dpt memandu kenderaan paling laju didunia ni biler PAKYA suwh dia bawak van dia(pakya)..huhu..mihat pon ape lg..laju je ar..hahah..then mcm biase..aku lah pengiring sejati mihat..hee..2 trip lah dia bawk..balik dr catering pon dia..bgosbgos..hee..tyme aku tgh sebok2..ade awek la pulak an..hahah..ayu je..sopan wa katte lu.apa lg..aku cuci mata la.bak kata EKA..alang2 mnyelam minom air..haha..DANIA(bukan nama sebenar)..jgn mara ye!i always love u..hee..then dlm kul 3 pon awek 2 blah..aku pon..resah la..haha..resah??haha..tk lah..haha..then dlam 4steng..keje aku pon habes..then tyme 4 mengemas..ya ALLAH!!penat ya amat.yela.da lme retired then berkecimpung balik dlm bidang catering ni..mmg tk la an..haha..tp kami semua kerja dgn cemerlang ye.so..cepatlah berkemas..haha..tiba di rumah pkul 6..ku mndi2,solat asar trus g main bola..ade org 2 kate nk amek aku kat umah..hah..amek habes la mihat woi..hahah..aku jmpe kat pdg je..huhu..adek beradek jc biru harini..hee..then mcm biase.aku org pertama yg pergi meninggalkan pdg..huhu..aku ingt malam tk bosan la..rupa2nya tidak!!BOSAN NK MAM la ehhh!!tk tawu ape nk wat.serious buntu..nk ajak membe2 lpak..tk larat pulak..nk tdo..tk boleh lene plak..sbb aku rindu kat DANIA.hahah..da 2 hari berturut2 mlm aku penuh kebosanan.hahah..hmm..bosan44444444444444!!!!






ayie
:)
menulis di saat kebosanan!!
5-06-10

No comments:

Post a Comment