Monday, June 21, 2010

larkin??

hari ni jam 12.50 aku semak kelayakan aku untuk sambung diploma..harapan nak kat jengka or dungun..tengok-tengok dapat kat larkin.johor..memamg aku terdiam la sekejap..then fikir niat nak belajar..aku pon..ok jelah..maybe ade hikmah di sebaliknya..hee..then da confirm ape semua.teros call abah..abah cakap ok lah..hee..then mintak pendapat pak unggal aku..dia kate uitm jahor mmg BM111 pnyer tmpat..ramai yg dekan..so.pergilah..aku pon ok la.maybe aku boleh dapat dekan.HAHAHA!insyaallah..aku call member2 aku yg stay kat johor..nisa,femau,lia,zul..ume kate larkin tu tgh2 bandar..ade shopping complex sume..haha..aku suke..tp blaja jgn lupe..hee..nk blik kL pon senang je..sbb betol2 dekat perhentian bas larkin..hee..pape pon..3.07.10 akug la johor..tk sabar..hee..



p/s:kawan2 yg berada di dungun..hepi2lah selalu.hahahha!!

No comments:

Post a Comment