Friday, June 4, 2010

kenapakah?

rupawnya ustat ISMAIL KAMUS bekas tahanan ISA?aku baru tahu..hahah..tp kenapa dia dimasokkan di ISA??pernah terfikir ke tk kenapa??aku pon pelik..hmm..tawu2 jelah fahaman politik kat malaysia ni an..huu..ismail kamus ditahan di ISA??pelik2..sdgkan dia pensyarah UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA..(UIA).hmm..tkkan la sbb dye msok PAS kot..nth la..haha..



lg satu salah seorang yg kuat al-akram..name dia aku lupe..pon ditahan ISA..tk tawu knp..al-akram haram kan..hee..tp yg aku dpt tawu..dia kne "mental torture" kat dalam..ape yang dia tk buat,ISA pksa dia mngaku..pelik kan??tulah ISA..so keterangan dia bukan atas kebenaran..tp atas keterpaksaan..hmm..itulah raeliti sebenarnya..hinggakan rumahnya di segambut berdekatan rumah member ayahnda aku..dah hancur mcm 2 je..sbb dia da tk ddk..tk boleh dok situ..tk tenteram katanya..sbb gerak-geri dia di perhatikan..hee..





inilah realiti sebenarnya..
politik di malaysia ini..
untuk duit,kekayaan,pangkat..
sanggup buat apa je..
hmm..
mungkin satu hari nnt kaum sendiri pon dijual nya..


kata2 ini tidak ada kene mengena dengan sesiapa pon mahu yang hidop,ataupon yg telah meninggal dunia..
assalamualaikom..!!
:)

No comments:

Post a Comment